UMEVA

Utebliven sophämtning


Vakin har digital avläsning på sopkärlen. Det innebär att chauffören rapporterar in om kärlet inte har blivit tömt och vad det beror på, t.ex. hinder som parkerad bil i vägen. Efter att vi mottgit din anmälan om utebliven sophämtning undersöker vi vad som orsakat avvikelsen. I de fall det visar sig, efter anmälan, att chauffören orsakat den uteblivna hämtningen kommer vi och tömmer ditt/dina sopkärl inom två arbetsdagar. Låt kärlet stå framme tills det är tömt.





Ange fullständig adress, inklusive postnummer och postort



Vilka kärl gäller det? *
Multiple selection


Typ av fel:
Multiple selection



Genom att skicka in formuläret samtycker jag till att mina personuppgift behandlas enligt personuppgiftslagen (SFS 1998:204)

Senast granskad: 2016-07-01 09.22

Driftinformation

Inga aktuella driftstörningar finns inrapporterade för närvarande

Vatten och Avfallskompetens i Norr AB | Postadress: 901 84 UMEÅ | Fakturaadress: Box 165, 901 04 UMEÅ

Telefon: 090-16 19 00 | Telefax: 090-12 54 08 | E-post: vakin@vakin.se